Dags igen

Kanske dags att skriva ett inlägg. bloggen har fått sova ett bra tag nu, det vill säga nästan ett ÅR! Det var verkligen inte meningen! Som ni vet, går de att skylla på en himla massa saker, som vanligt. Så därför gör jag er en tjänst. Jag skyller på lathet. Jag är lat. Men de ska det bli ändring på mina vänner. Jag lovar?

Under den här perioden som bloggen haft ett litet upphåll har jag läst en massa artiklar om sexköp och tvångs prostitution. Varje gång har jag tänkt "Detta måste jag diskutera på bloggen" och varje gång glömmer jag av det (läser alltid tidningen när ja inte är hemma). Så självklart har jag glömt av allt nu. Inte helt okej. Ni kanske kan hjälpa mig?

Photoshopade en bild lite....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0